Mail Us : info@panrum.com
Call Us : (+92) 3018536271

Watch the latest word news updates under the menu “word news” in English as well as in Urdu


اٹلی کا انتہائی مطلوب مجرم


ایک پراسیکیوٹر موریزیو ڈی لوسیا نے پیر کو اعلان کیا کہ سسلین کوسا نوسٹرا مافیا کے ایک اعلیٰ درجے کے رکن اور اٹلی کے انتہائی مطلوب مجرم میٹیو میسینا دینارو کو پولیس نے پالرمو کے ایک نجی کلینک میں علاج کے دوران گرفتار کر لیا ہے۔
ایک پراسیکیوٹر ماریزیو ڈی لوسیا نے CNN کو بتایا کہ Matteo Messina Denaro، Sicilian Cosa Nostra Mafia کے ایک اعلیٰ عہدے دار اور یوروپول کے مطابق یورپ کے انتہائی مطلوب مجرموں میں سے ایک، 1993 سے فرار ہونے کے بعد پکڑا گیا ہے۔
اٹلی میں پولیس کے سربراہ لیمبرٹو گیانینی نے ایک بیان جاری کرکے ان کوششوں کو سراہا۔ کارابینیری (اطالوی ملٹری پولیس) اور پالرمو پبلک پراسیکیوٹر کے دفتر کو خطرناک مفرور میٹیو میسینا ڈینارو کی کامیاب گرفتاری کے لیے۔ انہوں نے کہا کہ یہ ان تمام پولیس فورسز کی فتح ہے جنہوں نے اسے انصاف کے کٹہرے میں لانے کے لیے برسوں سے مل کر کام کیا ہے۔
اطالوی وزیر اعظم جارجیا میلونی اور وزیر دفاع گیڈو کروسیٹو دونوں نے میٹیو میسینا دینارو کی گرفتاری پر تبصرہ کرتے ہوئے اسے مافیا کے خلاف ریاست کی فتح قرار دیا۔ میلونی نے ٹویٹ کیا کہ یہ "ریاست کے لیے ایک عظیم فتح ہے، جو یہ ظاہر کرتی ہے کہ وہ مافیا کے سامنے ہار نہیں مانتی" اور کروسیٹو نے اسے "ایک ایسی ریاست کی علامت قرار دیا جو مافیا کے خلاف جیت جاتی ہے۔" میلونی نے پراسیکیوٹر کے دفتر کے باہر بھی بات کی اور کہا کہ اگرچہ مافیا کے خلاف جنگ ابھی جیتی نہیں گئی ہے، لیکن یہ گرفتاری ایک "جنگ ہے جو جیتنے کے لیے بنیادی تھی۔"

زندگی جرم میں گزری

Denaro، کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ اس نے مافیا سے متعلق متعدد قتل کی منصوبہ بندی کی ہے اور اسے اپنے جرائم کی وجہ سے غیر حاضری میں کئی عمر قید کی سزا سنائی گئی ہے۔ وہ 1992 میں مافیا مخالف پراسیکیوٹرز جیوانی فالکن اور پاولو بورسیلینو کے قتل میں ملوث ہونے کے لیے خاص طور پر بدنام تھے۔ 2020 میں اسے 1990 کی دہائی کے آخر میں میلان، فلورنس اور روم میں بم دھماکوں کے لیے ایک اور عمر قید کی سزا سنائی گئی، ساتھ ہی قتل اور ایک 11 سالہ لڑکے پر تشدد، ایک دشمن کا بیٹا جس نے سسلین کوسا نوسٹرا کے خلاف گواہی دی۔ وہ تقریباً 30 سال سے مفرور ہے، اور کوسا نوسٹرا میں سب سے زیادہ عرصے تک روپوش رہنے والا مفرور سمجھا جاتا ہے۔
Matteo Messina Denaro کو پیر کی صبح 100 سے زیادہ ماہرین نے گرفتار کیا تھا۔ مقامی وقت کے مطابق صبح 10 بجے کے قریب چھاپے کے دوران اینٹی مافیا کارابینیری کے ایجنٹ۔ Maddalena کلینک جہاں اسے گرفتار کیا گیا تھا وہ ایک نجی صحت کی سہولت ہے جو پلاسٹک سرجری اور اختیاری طریقہ کار کے لیے جانا جاتا ہے، لیکن یہ معلوم نہیں ہے کہ وہ کیا علاج کر رہا تھا۔ کارابینیری پریس آفس کے مطابق اب اسے ایک خفیہ مقام پر رکھا گیا ہے۔ حالیہ برسوں میں، مافیا مخالف سیکیورٹی فورسز نے میسینا دینارو کے اندرونی دائرے میں گھیرا تنگ کیا ہوا ہے، اور اس کے ساتھیوں، رشتہ داروں، اور ساتھیوں کے تقریباً 3 بلین یورو ($3.25 بلین) کے اثاثوں کو ضبط کر لیا ہے جن کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ چھپنے اور بنانے کے دوران اس کی مدد کر رہے ہیں۔ 2009 اور 2010 کے درمیان متعدد گرفتاریاں۔
Matteo Messina Denaro، جسے "Diabolik" کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، کو برنارڈو پروینزانو کے جانشینوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے، جسے اپریل 2006 میں کورلیون، سسلی کے باہر ایک فارم ہاؤس میں چھپتے ہوئے پکڑا گیا تھا۔ وہ ایک مافیا خاندان سے تعلق رکھتا ہے، اس کے والد سسلی میں معروف مافیا باس۔ وہ 26 اپریل 1962 کو پیدا ہوا تھا۔ اس کا بھائی سالواتور میسینا دینارو ان لوگوں میں شامل تھا جنہیں 2009-2010 کے کریک ڈاؤن میں گرفتار کیا گیا تھا اور اس نے اپنے بھائی کے ٹھکانے کے بارے میں گواہی دینے سے انکار کر دیا تھا۔ 2013 میں، اس کی بہن Patrizia Messina Denaro کو مافیا کا رکن ہونے کی وجہ سے 14 سال قید کی سزا سنائی گئی، وہ اب بھی اپنی مدت پوری کر رہی ہیں۔

قانون سے پوشیدہ رہے۔

روپوش ہونے کے دوران، Matteo Messina Denaro کے کئی رومانوی تعلقات تھے۔ ان میں سے ایک اپنی منگیتر فرانکا الگنا کے ساتھ تھی، جس کے ساتھ اس کی ایک بیٹی تھی جس کا نام لورینزا تھا۔ اس کے ایک آسٹریا کے ہوٹل کے کارکن کے ساتھ بھی اعلیٰ تعلقات تھے، جس نے عوامی طور پر دعویٰ کیا کہ وہ یوروپول کی انتہائی مطلوب فہرست میں ہونے کے باوجود چھٹیاں گزارنے یونان گئے تھے۔
گزشتہ برسوں میں میٹیو میسینا دینارو کو گرفتار کرنے کی متعدد ناکام کوششیں ہو چکی ہیں۔ مئی 2011 میں، پولیس کا خیال تھا کہ وہ اس کے آبائی شہر کاسٹیل ویٹرانو کے قریب ایک فارم ہاؤس میں اسے بند کر رہے تھے لیکن سینکڑوں افسران کی شمولیت کے باوجود اسے پکڑنے میں ناکام رہے۔ اس کا ڈی این اے بعد میں جائے وقوعہ سے ملا۔ یہ ناکامی 2021 میں دی ہیگ کے ایک ریستوراں میں ایک برطانوی شخص کی گرفتاری کے بعد مزید بڑھ گئی، جب اینٹی مافیا پولیس نے اسے میسینا ڈینارو کے نام سے غلط شناخت کیا۔ پراسیکیوٹر کے بیان کے مطابق، اسی سال ستمبر میں، ایک کار میں اسے مشتبہ طور پر دیکھا گیا اور اس کی تلاش اور سیکڑوں ٹپس کی گئیں۔